in a place we call heaven

idag ska jag bli berusad. min kropp ska fyllas utav vin. mitt ansikte ska blossa lite av alkoholen som strömmar i mitt blod. jag ska dricka i en stilla, lugn känsla. jag ska sakta känna hur rödvinet gör mig kåt. jag ska inte gå utanför dörren. utan jag ska sitta i en vit, vacker lägenhet med fint sällskap och smutta, prata och se. ta in känslan och intryck från vänner jag tycker om. från personer som betyder starkt. personer som förgyller mitt hjärta. och jag ska sakna. sakna de som inte är här. sakna personen som får mig att pirra. som får mig att vilja stänga in mig i flera år och bara ha sex, röka och dricka vin. prata och mysa och sen ha sex igen. snart kommer denna personen infinna sig i mitt liv på riktigt. hoppas jag. jag hoppas såhär i rödvinets rus. jag hoppas i mina tankar såhär när rödvinet gör mig blossande. det pirrar och jag känner hur alkoholen gör mig mjuk, varm och kåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0