I'm not quiet, you know!

jag har ett smått, litet problem som i det stora hela egentligen inte ens är något problem utan egentligen bara något som jag behöver klaga lite över. ni vet ju säkert att jag delar rum med patte, vilket är mycket bra, men det finns vissa nackdelar med att dela rum med en vän som är av det motsatta könet (om båda är hetrosexuella). det är nämligen det här med nakensovandet uteblir. man måste ha på sig åtminstånde trosor och linne. bh skulle jag aldrig kunna sova i så den skippar jag. men det här med nakensovandet har blivit lite av en besatthet hos mig för tillfället. ni vet den där sköna känslan när lakanen sveper runt en lite kall naken hud. inga kläder som är i vägen för smekandet liksom. nu är det ju såhär att jag inte vill ofreda patrik med att spatsera runt naked i vårt gemensamma rum när han är närvarande. det är väl mer en trevlighetsgrej än en "skyl dig för det är inte fint med nakenhet" grej. jag personligen har inget problem med nakenhet, men kul för patte att vakna upp och se två nakna tuttar rätt i fejjan eller en stubbig fetta när täcket glidit av lite smått. nej, någon nakensovning infinner sig inte i min värld för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0