I hope you feel the way I do. what have I done to fall so hard for you?

sitter på min kära stol efter en mysig dag med emma. vi har varit på loppmarknad och köpt lite söta saker och jag köpte ost i en ostbutik. dock kostade den 50 kr och var sjukt liten. nu ska jag städa mitt och pattes rum, för det är grymt stökigt. ligger saker överallt typ. jag skulle behöva det jag alltid behöver - större garderober! ett ständigt dilemma i mitt annars perfekta liv. en sån här bakisdag har man rätt att vara bitter, så jag kommer vara bitter. jag ska upp imorgon och titta till min tumme. kommer kosta pengar såklart och det kommer göra ont. lyssnar på anna ternheim och får till den bittra känslan perfekt. dricker cola och blir bitter för att min träning alltid uteblir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0