I feel like a winner

med en mask av smink för min lena hud är jag nu laddad för en drinkkväll i våran fina lägenhet. ska senare iväg på inflyttningsfest till kära Carro. livet känns på topp trots en stressig dag på jobbet. mina mates gör livet värt att festa i. andra gör att det finns saker att se fram emot. jag struntar i att mina händer är torra och jag struntar i att jag fortfarande sitter utan bh i myskläder. jag är på gång och ska snart dricka marcus goda drinkar (hoppas att de är goda) sen ska jag ut i natten och göra det jag är bäst på. jag älskar det! du älskar det! alla älskar det! vet med erfarenhet att jag imorgon kommer må piss, men det struntar jag i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0