hur jag än mår idag, så står jag kvar

ligger i sängen och drar mig. dricker te för att värma upp min stelnade hals. ska snart packa och så ska det bära av till Trysil. jobbet ska dit. vi ska ha mysigt, kul och det kommer bli galet. jag lyssnar på petter. en viss person som fått mig att tycka att det är bra. på riktigt. kan inte relatera till allt, men det är okej ändå. jag förstår inte meningen med allt, men det är okej ändå. det snöar alldeles för mycket. vita stora flingor virvlar runt utanför fönstret och jag fryser bara jag tänker på hur det är ute. snart är daniel klar med gröten vi ska äta. namnam!
jag får gång på gång mina misstag slängda i ansiktet, men utan att kunna göra något åt dem. frustration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0