gorillaz och styva bröstvårtor i en kall säng

idag är det inget bittert inlägg. jag har bättrat mig! idag blir det istället ett fundersamt och irriterat. det är såhär att jag cyklar till och från jobbet i princip varje dag och varje gång blir jag lika förbannad på alla dumma bilar, rödljus och människor som är i min väg. de som bara står där och ser dumma ut eller tittar på en som att de bara ska jävlas. stå ivägen sådär så att jag måste bromsa och tappa all min underbara fart. jag kan väl medge att jag är lite av en trafikfara när jag snurrar runt på de där två hjulen, men det är endast för att det finns vissa personer i denna värld som verkar försöka göra allt för att få mig att bli påkörd. typ som om de förföljer mig. nästan varje dag är det någon idiot som gör mig skärrad av en nära döden upplevelse. känns som att det är någon som vill straffa mig för något men misslyckas gång på gång. och alla dessa trafikljus gör mig ju nästan illamående. det finns ett strälle som det ALLTID blir rött precis när jag kommer trampandes i ilfart. då måste jag såklart bromsa (om det inte visar sig vara en lucka som jag tror mig komma igenom), men om jag måste bromsa tappar jag fart och det är en långsträcka typ 400 m och det är 5 trafikljus på den biten. skojar inte! helt sinnes. och jag som cyklist måste också stanna, men icke! oslos trafikanter har gjort mig så irriterad så jag straffar alla med min hets i trafiken. irriterande människor som ska försöka köra över mig.
såhär såg jag ut innan sminkningen var klar och innan kläderna var påslimmade. fortsättning följer kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0