førændringar tills luften omkring mig sprængs

tænkte æven tillægga att jag har fått ytterligare øgonorgasmer. en klænning på second hand som ær lång. den ær leopardmønstrad, tight och lige genomskinlig. det låter som en rysk strippas klænning. dock ær jag inte rysk och min klænning ser inte slampig ut. jag ser faktiskt mer påklædd ut æn vanligt. jag har æven fått ørhoppningar om att jag ska børja anvænda ørhængen. har næmligen køpt ett par lååånga saker som jag har børjar anvænda. det børjar med læppstift och slutar med ørhængen. hoppas det slutar dær, før om jag vidgar mina vyer too much kommer jag bli helt different. helt annorlunda mot mitt normala jag. det får inte hænda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0