forever is gonna start tonight

oj, herregud! det är någon person som har kollat min blogg väääldigt många gånger idag. undrar lite smått vem det är som är så nyfiken på vad jag kommer skriva. jag tänker i alla fall skriva att jag även idag fick en matrealistisk ögonorgasm. ett par skor som bara stod där framför mig och väntade på att bli köpta. de skrek "lovisa! kom och testa oss!" och när jag fick på mig dem var de underbara! de kändes som att man inte hade något på foten. precis i in smak! de är så pass bra så jag kan jobba i dem. äntligen kanske jag är lite längre än att jag behöver gnugga pattarna i mina manliga kunders ansikte. jag köpte även en till grej, för såhär i vintertid blir mina läppar extremt röda och jag hatar det. därför köpte jag ännu ett läppstift. en aprikosfärgat, glansigt och neutralt vackert glimmande läppstift. vad har hänt med mig?! jag köpet läppstift på löpande band känns det som. jag som har varit medlem i min egengjorda klubb "våga vägra läppstift". helt plötsligt är jag fruktansvärt utkastad ur klubben. jag är utslängd och jag känner mig faktiskt rätt okej med det. kommer väl snart bli som hollywoodfruarna och känna mig naken och exposed utan mina läppstift. rött läppstift är dock ett no, no för min del. någon gång kanske jag kan ta steget, men jag känner mig som en söt dam från red light district när jag plutar med knalliga röda läppar. matchar själva ordet red liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0