fiende tills vi møts øga mot øga i ett mørkt hem till Gud?

gick upp sinnes sjukt tidigt idag før att kolla min tumme. den ær ju inte riktigt som den ska vara efter allt gips den fått stå ut med. kom till jobbet 90 min innan jag egentligen skulle børja jobba. jag børjar inte førræns om en timme. bara jag och salongen før tillfællet, før vem kommer sinnes sjukt mycket tidigare æn vad man egentligen behøver?! sitter och dricker kaffe och laddar upp med bra och høg musik som dunkar ur høgtalarna. jag ælskar det hær! en bra start på morgonen. sjukt snygg fysoterapeft (som jag før øvrigt klipper) och inblicken om att min lista idag ær full. full full full. det låter rætt gett. full var jag i lørdags och det var kul. ni vet nær man inte kan annat æn fnittra åt allt røtet som hænder. utanfør våra fønster snøar det. inte mycket, men ni vet sådør søtt som det kan gøra ibland. fint. man får lite ro i sjælen av att veta att det snøar søtt och att jag ska befinna mig inomhus større delen av dagen. inget måste att gå ut. det ær fint med snø om man slipper gå ut. och det slipper jag. jag har dock ett problem. jag vill mycket gærna slænga ivæg ett sms, men jag får inte. eller får och får, men det ær en principsak. stolt øver mig sjælv att jag inte gjorde det igår. det skulle kunnat sluta illa. illa som fan! før alla parter i denna katastrofala och bisarra situation. jag ønskar dig all lycka och ønskar er alla en grym dag, før det kommer jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0