even the stars refused to shine

nej, jag är inte bitter. nej, jag är inte ledsen. nej, jag är inte besviken. jag vet bara att snubben jag älskar just nu knullar en annan brud. den är rätt hård, men det är sånt man får ta. right? jag vet att de håller om varandra precis som vi brukade göra och jag vet att de andas i takt precis som vi brukade göra och jag vet att de viskar ömma ord precis som vi brukade göra. nej, jag är inte bitter. jag inser bara sanningen om verkligheten. man kan inte få allt man vill ha. jag ska nu somna i ensamhetens kallhet med insikten om att inte vara älskad på samma sätt som jag älskar och åtrår.  if just for one night, hold tight! I just want you to know that it's hard to let you go. it's a fine line between pleasure and pain.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0