då kommer rädslan och tar oss

jag städar. eller jag håller på att städa, eller rättare sagt jag städade. jag borde fortsätta städa, men jag har fastnat i min musik. i mitt fina samtal med kärleken. hur kan det vara så svårt att städa? i alla fall för mig. jag har extremt svårt för det. jag kan vara super effektiv i några minuter men sen hittar jag något mer intressant. som nu t.ex. jag skulle hänga in kläder rätt i garderoben vilket slutar i att de ligger slängda över golvet för att jag ska fixa någon slags ordning där inne. felet är också att jag egentligen behöver ha sisådär lika mycket plats till för att få en fin ordning. nu ligger det intryckt lite överallt plus att jag ska tvätta i morgon och det blir alltså inte bättre efter det. mamma, pappa och isac kommer i morgon och då måste allt se fint ut liksom. det är iofs inte så fult nu, men jag måste ju visa att jag klarar av att bo "själv". jag har till och med ont i magen av städningen. jag är nog allergisk mot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0