everything ends

jag är fett festsugen och fortfarande sugen på likör. likör liksom, hur gammalt låter inte det?! typ asta 77 - "Evert, ska du ha en skvätt päronlikör?" finns ju dock god likör också, tror jag? är kanske bara sugen på ordet likör. har fått för mig att det är sött och det kanske är därför! min kropp suktar efter något sött så mycket att den blir desperat efter likör. oh herregud, get a life typ!

jag är fett inne på att köpa ett par Hunter stövlar. har velat ha dem lääääng och de är fett nice så jag ska gå ner och prova ett par på FACE imorgon. är ju bäst att kolla storlek innan man klickar hem från internet eller åker till GBG för att köpa. i lilla varberg finns ju typ nothing att välja på!

jag sitter på min sängkant och finular på livet. blev lite deppig nu när jag lyssnade på deppig musik. egentligen så älskar jag mitt liv just nu, men det kom bara en bomb ner i mitt hjärta och knöt åt typ. äh, jag ska färga håret imorgon ändå så det är skit samma. kommer vara lycklig som en lärka då!


förresten! någon som möjligtvis vill hänga på att åka till hemsedal v 17 tors-sön? ellen, jag och emelie havasi ska åka, så just nu efterlyser jag (utan de andras vetskap) några fler. blir ju liksom billigare ;)




jag och söta sofie för något år sen. snygg jag är ellerhur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0