jävla fail

okej, smart av mig eller jävligt korkat? skulle återställa min kära telefon och så försvann allt för jag glömde att återställa säkerhetskopian och nu har jag ingen aning om hur man får tillbaka den. too bad för mig liksom. fast på några sätt bra. ska göra för och nackdellista:

positivt:
  • rensad kontaktlista (massa sjuka nummer som bara skulle bort)
  • ingen risk för att dra iväg ett fyllesms
  • kan verka lite cool och inte veta vem det är som smsar eller ringer
negativt:
  • alla viktiga nummer är försvunna
  • alla nummer till gamla kompisar som man borde höra av sig är försvunna
  • jag kan inte längre stoltsera med att ha många kontakter

om ni vill ha ett fylle sms, ett fint kärlekssms eller bara ett hej då och då så skicka era nummer via sms!
har ännu en undersökning på G

Kommentarer
Postat av: Hanna

0738222747, mitt nummer är faktiskt viktigt! <3

2010-06-02 @ 11:45:53
URL: http://hannalouiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0