ett liv tomt på blommor

kära bloggläsare! här kommer äntligen ett inlägg för er som varit förväntnsfulla (david) eller bara nyfikna på hur mitt händelserika och i stunder glamourösa liv ser ut. jag har tagit studenten, gått balen, varit på ofantligt många studenter och i alla dessa samanhang druckit en del alkohol. kroppen dör nog snart lite smått sådär. börjar nästan få ont i njurarna (tror att det är njurarna för jag vet inte riktigt var de sitter, men det låter bättre än att säga typ lungorna för de vet jag ju var de sitter). under balen var jag himlans fräck. nitar och läder och ett flätbo på skallen. så elegant kommer jag nog aldrig vara igen. trivs rätt bra här hemma i myskläder och utan bh. kanske inte så sexig stass, men det är det som är guldglimten med att vara singel. man kan gå runt precis hur som helst utan att behöva vara sexig för någon. för som anna anka säger måste man fortsätta vara sin mans flickvän, för annars skaffar han sig en ny. vilket öde att kämpa för att hålla kvar något sånt. skulle jag nog inte riktigt orka. bättre att ha pojkvänner till låns, för då kan man gå runt i sköna kläder utan bh och trosor. LOVE IT!

tänkte också nämna att jag är mycket nervös. ska till oslo imorgon nämligen och gå på två intervjuer. nice, nice! hoppas att det går bra liksom. jag har precis fixat med alla blommor jag fick under studenttiden och det var kämpigt. ska torka alla rosor hade jag tänkt. lite gulligt att ha i en lägenhet sen (havasi, du får bara ta att mina blommor ska vara där). dock har jag lite panik inför det här med blommor och lägenhet. måste lära mig om detta.. pinsamt nog har alla mina växter dött trots att det har varit sånna som endast kräver ytters lite vatten. hur ska jag klara ett liv med en lägenhet som innehåller blommor?! det känns ju lite tråkigt att leva i ett hem utan något som doftar gott. känns lite kallt att bara ha torkade blommor med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0