for the first time

tvivla alltid på de löften du fått. se dig aldrig om när du gått. ta den lilla njutning du får. ångra aldrig något du gjort. - beskrivning på hur jag ser på livet! hur ska man annars se det liksom? såklart finns det dispans på vissa händelser, men över lag så är det såhär. jag menar man håller inte alltid vad man lovat, om man ältar saker som har hänt mår man bara kasst, man måste ta vara på det njutbara i stunden för den kanske slutar komma och man ska inte ångra något. man kan vara mindre stolt över något man gjort, men ordet ångra är så dumt! det var ju det man ville i just den situationen.

ligger för tillfället i vår feta gästsäng och har på mig skorna jag ska ha på balen. måste ju gå in dem. dock går jag inte nu, men jag har i alla fall på mig dem. är ju alltid något! fixar det sista med projektarbetet och det ska bli sjuktligt skönt när det är klart. pallar iiiiinte mer!

haha, jag min töntige fan grät idag. jag gråter aldrig, men nu fan framkallades tårarna av (för att vara ärlig) jävligt sanna ord. antar att jag inte inser bara. vill nog inse, men stöter bort det för att det är jobbigt att behöva ändra på sig. dock var det mycket skönt att få lipa en skvätt. få ut känslor liksom. måste lära mig att gråta! dock är man så jävla ful när man gör det, så jag ska göra det i smyg. kan man gråta snyggt förresten? jag som är så grym och snygg borde ju kunna lära mig det. ska göra det faktiskt! ska lära mig att gråta som på film där tårarna rullar lite nätt ner för kinderna och man inte skriker, snorar och hulkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0