on the road to the land in my dreams

jag är lite mållös. trött som fasen med en kaffe i handen snicksnackade jag med busschaffisen innan jag klev in på bussen. chocken överumplade mig lika mycket som om jag skulle fått ett fett slag i ansiktet. sjukt snygga säten! jag slog mig ner och blev absolut inte besviken. det kändes lite som hästenssäten. ni vet sådär mjuka och fällbara. saknas bara massage i ryggstödet. mycket plats för benen också. (inte för att jag behöver det. mina ben är ju inte milslånga direkt!). som ni kanske märker finns det även internet. jag bävade som fan för den här resan. inte direkt att man längtar efter att åka buss i över 3 timmar, men med den här komforten gör jag det gärna! om och om igen! (det finns även utfällbart benstöd märkte jag nu). tänk om alla bussar hade sett ut såhär. då hade jag gladeligen åkt land och rike runt!
hemkommen, som ni kanske förstår, från skrivarkursen. jag var nervös innan som de flesta vet, men det utvecklades till en resa jag gärna gör om (helst med samma människor). det var fruktansvärt givande! inte bara för skrivandets skull utan även för mitt inre. de människorna hade verkligen mycket att ge. mycket bra diskussioner och tankar kring det mesta i livet, så jag har inte bara utvecklat mitt skrivande utan även fått vettigare syn på många olika plan. finns väldigt många som hade behövt åka dit med precis samma personer. de hade så mycket att ge! kommer sakna er! (vet att några kommer läsa bloggen, så ta åt er! I like you a lot!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0