not one of them involving you

jaha, efter några timmar på cheers är jag nu hemma för att fixa det sista inför skolan. var ju där idag och fixade MVG i psykologi B. nu får ni passa er så jag inte blir någon psykologkärring som babblar på om hur man ska finna rätta vägen genom ett krossat hjärta. vad hände på cheers då? nej, ingenting! inget speciellt i alla fall.. var de gamla vaniga som alltid är lika fulla plus några snubbar från coop som trodde att de var jävligt tuffa. eller i alla fall en. stackars sate! lär dig ragga om du nu ska göra det. skäms å vissa vägnar när de förjävels försöker ragga. ni vet sådär klumpigt så man får en klump i magen för att man tycker så synd om dem. nästan så att man skulle hyra någon som går hem med dem för att stilla sitt dåliga samvete. oj, vad jag är elak! ska gå en snällhetskurs. vad tror ni om det? en snäll och glad blogg istället för en bitter och pikande?



typ såhär ser jag ut när jag ser hur vissa raggar. det enda som lyser på mig är piercingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0