just wanna go home

inatt låg jag i en fet dubbelsäng, själv! förut har några brudar varit snälla och joinat mig, men inte inatt och det var så ensamt! vill inte sova ensam! jag vill åka till Gotland och gå topless i solen och ta ett dopp i poolen, gå och hälsa på hästarna, klippa den feta gräsmattan, snickra lite, dricka saft och äta bullar, äta jordgubbar med mjölk med en knäckemacka till. jag vill mysa med mormor och morfar! jag vill gå runt på gräset och känna mig fri. åka dit där ingen kan nå en (om man inte vill). stänga av mobilen och bara leva som jag gjorde när jag var liten. åka på lite bilturer runt på gotland, följa med morfar till pannorna, åka in till Visby med mormor och handla, åka till havet och plocka fosiler, måla tavlor med mormor, baka, laga mat, spela de roliga spelen på morfars dator, gå upp på vinden och hitta skatter, klä ut mig och bara leva. jag vill åka NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0