jag var en vinnare

Jag känner att jag borde göra en förändring gällande mitt hår. långt, lysande blont hår... Liten, kort och allmänt söt! Vad hände med den coola tuffa bruden? Nu är jag med den blonda, lilla bimbon och vilket är bäst? Man får ju ut mest på detta utseende, men på vilket sätt då? är det värt att klassas som en allmän madrass? (inte för att det är så i praktiken). Eller skulle det vara bättre att bli sedd som en smart och seriös brud? Är det okej att folk antar att man är en vandrande pussy bara för att man är blond?
Folk tror vid första anblick att jag är jävligt osmart, men det är jag verkligen inte! Jag är smartare och har vettigare saker att tillföra ett samtal än många andra.
Jag togs mer seriöst när jag hade kort hår. Kan det bero på att i princip alla morsor klipper av sig håret? För när man får barn borde man väl börja bli lite seriös kan man tycka.. Tänk om jag hade färgat håret rosa.. Hade jag fått annonsera för att ligga då? Typ lämna in egendesignade pennor i baren och hoppas att någon lika ensam och kåt själ (som jag borde vara då) läser texten:
"kåt brud, ring ca 1:45 så knullar vi" och så ett telefonnummer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0