jag lyfte händerna mot skyn och frågade gud varför i helvete inte jag kan få pengarna som Beckham får!

förstår inte alla dessa män som i VM tider blir i helt extas. sverige är inte ens med?! kan man ens heja på något annat lag liksom? eller? jag vet inte för jag gillar inte ens att titta på när några överbetalda fånar springer efter en boll. de tacklar varandra ibland och ramlar lite för lätt och blir arga och skriker när de inte får som de vill. förstår inte tjusningen med detta! vissa ser helt okej ut, men vad gör det? man kan väl hitta sånna på gatan också? vad är det som är så speciellt med denna sport mer än öldrickandet och slappandet i soffan och det fejkade hurrandet när något "coolt" lag gör mål? det är mycket torrt på händelser, för det mesta som händer är att målvakten sparkar ut bollen och sen springer de lite, ramlar, blir arga och sen skjuter den andra målvakten och så börjar det om. man ska bli lycklig om man ens ser 3 mål i en match!
jag har denna kväll rakat mina ben och tagit efter Johnnys style med flanellskjorta (är detta att hänga ut?). här får ni se min tolkning av en mycket användbar skjorta. man har ju en ficka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0