en förödande skillnad mellan död och levande

okej, nu är jag arg! irriterad på världen! jag står i duschen och inser att fan, jag ska gå ut ikväll. måste raka benen!! varför? jo, för att jag ska kunna bli accepterad i dagens samhälle. skulle ju bli en fucking förödelse om jag kom med manshåriga ben, Amazonas regnskog mellan benen och revolutionerande hår under armarna. jag hade inte fått ett ord från någon och ännu mindre sett ett manligt kön. hade väl fått flytta till sthlm och hänga på plattan för att ens få en blick från något som skulle kunna kallas person bärandes på en penis. de skulle väl i sin tur endast ta på mig för att de är fruktansvärt höga och jävligt kåta i sitt rus. man tager vad man får liksom. hur rättvist är det att jag ska stå där och lägga ner dyrbar tid på att ta bort något som är fruktansvärt naturligt och som får min dusch att ta märkbart längre tid än en killes. visst, man känner sig fräschare osv men till vilket pris? visst offrar sig väl de flesta killarna och sträcker sig så långt att de rakar sig runt sitt kön, men ytterst sällan! "kom igen nu gumman! så farligt är det väl inte? jag slickar dig sen!" men JO! det är så farligt att få Amazonas regnskog i munnen och fy fan när man ska andas och får in långa leaner i näsan!! det sticks också. som fan! är det inte orättvist att vi ska få en taggig igelkott och de ska få något så lent som vita stenar på Gotlands stränder? jag tycker i alla fall det! är det läge att göra revolt? ska ju ändå flytta snart så jag kanske ska stå upp för alla stackars brudar i världen som får märken runt munnen av att ha sugit av någon... tål att tänkas på!

så, nu har jag fått avreagera mig som vanligt i bloggen. nu ska jag göra mig redo för en orättvis kväll och packa för en weekend med Börje och gänget!


nytt mycket snyggt datorfodral från HUFFDA



vad sägs? plattan nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0