dripp dropp

jag satt på tåget innan och svettades som en jävla gris! (inte för att jag vet om grisar svettas, men det lät bra). har allvarliga funderingar på om klimakteriet uppenbarar sig i mitt liv med stormsteg. ofta man svettas så mycket annars! kanske inte framställer den bästa sidan av mig själv, men min blogg går ju lite ut på att skriva om mina missöden och problem i vardagen. tillbaka till klimakteriet.. vad går det ut på? ingen mens, man svettas men vad mer? för det där med ingen lingonvecka låter rätt nice. inte för att den är en del av mitt liv nu heller, men ändå! kom på nu också att man inte kan skaffa någon skrikande unge heller och det vill man väl? de är ju trots allt rätt charmiga ibland. att svettas mycket är dock inte heller särskilt nice. tror att jag skippar klimakteriet! det är trots allt 2 mot 1. 2 av 3! jag skyller nog hellre på att det är satans varmt ute...

läge att steka i solen så jag inte ser ut som en vit pingvin när alla pepparkakor kommer hem. hoppas att ni är liiiite kräfta i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0