den som är för feg trampas ner

provklippning och arbetsintervju för Alex Verdini och Adam og Eva idag i Oslo. jag hoppas att det gick bra, för det kändes bra. inte direkt att jag råkade slänga ur mig något hemskt eller klippa ett jävligt fult jack eller nått. bra för mig att jag kan framställa mig själv i så bra dager liksom. nice!
eftersom att jag aldrig varit i Oslo (förutom på genomresa) så fick jag även en guidad tur av en Jaguar. har nu sett lite var man ska bo och inte bo. jag hoppar lite lätt i sängen av lycka över att jag snart kan sitta och dricka vin i mina nya vinglas. mysa med en kudde eller vafan som helst och bara leva livet. lära mig alla de saker som man borde veta liksom. klara mig på mina egna vingar. undrar verkligen hur det ska gå! kanske kommer hem om ett tag för att det inte funkar? haha nej, dessa jobben är typ drömjobben. skulle inte kunna bli så mycket bättre faktiskt. värsta möjligheterna!
ligger för tillfället och snokar igenom min nya mac och försöker lära mig lite. är ju inte så datorteknisk som vissa vet.. håret är som ett stort skatbo av bilresan. hatar att åka bil så mycket.. blir så rastlös! fast om detta går vägen så var det lätt värt det!
förresten så hittade jag en mycket rolig grej på min älskling.. nämligen att man kan ta kort med den! nu kommer ni säkert få se massa heta bilder av mig när jag ligger och slappar eller när jag är på g och kanske till och med lite tillfixad. det är ju sån himla procedur när man ska ta bilder med en kamera.
tyvärr har jag inte så mycket roligt att skriva. får bli en vacker och smickrande bild på mig själv istället när jag sitter här lite smutsig, i glasögon och fett tovigt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0