with or without you

alright kära vänner! vad har hänt i dramavärlden? i min värld och i alla andras liv? jag kan ju såklart inte avslöja too much, men något roligt kan jag väl skrapa ihop i ett inlägg som jag skriver senare idag. måste formulera det på bästa sätt nämligen!
för tillfället sitter jag i soffan och tittar på MTV morgonmusik. I LOVE IT! dock är jag sjuk och det hatar jag. varför ska man vara det liksom? fruktansvärt onödigt.
tänkte säga att mitt liv känns för bra för att vara sant, men ändå rätt jobbigt. jag ska i alla fall vara assistens på oslo fashion week i augusti. fatta häftigt! inte alla som får det ;)

Kommentarer
Postat av: Poya

krya på dig :)

fan va avis man blir, vill fan också vara på oslo fashionweek :(

2010-07-15 @ 11:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0