fula gubbar

kul att mitt inlägg jag skrev bara tog med bilden. det betyder alltså att det finurliga inlägget måste skrivas om och blir alltså inte alls lika bra. skrev i alla fall att jag tycker fruktansvärt synd om mig själv för att jag ser ut som en halvfrdig mumie. en massakerad och uppfläkt tå och ett gips. gräden på moset är ett fett tovigt hår och en ond mage. ändå bangar jag inte utgång (som vissa andra). varför vill gudfan att jag ska se ut som något katten har släpat in och inte det sexiga bombnedslag som jag brukar göra?

snart joinar två män oss. på pappret är de i sisådär den nedre medelåldern, men beter sig som ungefär 18. varför göra sig äldre än vad man är? diggar det fett!

(stackars medelålders disco Kaj som sätter småflickors gunst i svaj. tänk att få följa med hem till Kaj på en i smyg spetsad lemonad och jacuzzibad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0