då pojkvänner behövs som mest

har insett att det här med gips verkligen inte är min grej. tar sjukt lång tid att skriva ett ynka sms eftersom att jag endast har en tumme och det är vänster. vill bara slita av detta cp gips, för det kliar och är obehagligt och det gör ont. hur sexigt är en stel minisnopp till tumme liksom? min celibat kommer defenitivt existera for real nu. med min otur skulle jag väl säkert nocka människan med min stenklump. inte nog med att jag lever i ett fult paket - jag kan inte tvätta håret själv! det är i gipssituationer pojkvänner är som mest eftertraktade och användbara. önskar att jag hade någon som kunde hämta hostmedicin, tvätta bort mitt smink och tvätta mitt hår just nu. kommer dock inte hända så jag kan lika gärna sluta drömma. innan något av det skulle kunna bli så mycket som en ynka synvilla måste jag gå några kurser.. hittills har jag kommit på: trevlighetskurs, slutagnällakurs och klumpighetskurs. utöver det gillar jag mig själv till max.
på allvar killar.. när man är ute och det kommer fram någon som nyper en, knuffar en eller smeker en utan att man egentligen vill. inte för att jag någon gång vill att en nästan okänd kille ska taffsa eller ens röra mig. kan ni inte bara ge er? finns speciellt två personer som jag syftar på. de är vänner och tror antagligen att de är jävligt coola. tyvärr! jävligt osexigt! lär er snacka franska så ska ni se sen. alla tjejer som får lite franska viskat i örat faller som en fura. spelar ingen roll vad ni har på er eller hur illa ni luktar - de faller ändå. franska borde vara obligatoriskt i skolan för killar. man behöver inte ens veta vad det betyder, bara det låter hett så är det lugnt! så mina två (och ni andra som känner er träffade) herrar, hör av er så ska jag hellre betala en franskakurs till er så ni kan lära er bete er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0