walk alone on the road to the light

är det det jag vill? vill jag vandra vägen i ensamhet eller är det bara ett sätt att inte ha några krav och förväntningar på sig? nej, jag tror inte att jag är rädd.




http://www.aftonbladet.se/wendela/article6453372.ab
en länk till en artikel på aftonbladet om vilken tidining som sålde bäst. en med en fet modell eller en med en spinky.. och? ofta det spelar roll om det är en kurvig modell eller en 15 årig liten flicka? många bryr sig säkert, men man kan vara vacker även om man är stor. eller? kolla bara på när man har fått barn, då är det inte så lätt att få bort de där extra kilona. inte heller efter en period med mängder av julbord. hellre äta sig mätt och ha lite att ta i än ett rangel som man tror att benen ska brytas på. fuck kissies åsikt om att låren inte ska gå ihop... man kan la visa fittan för det eller? inte direkt så att låren stänger vägen fram till, ja ni vet vad!
jag har gått upp i vikt som fan.. från storlek 24 - 27/28 i jeansstorlek. det är faktiskt rätt mycket, men ärligt talat så gillar jag mig själv bättre nu. har fått två utstående grejer där jag förut var nästan platt. ett plus i alla fall! jag kanske inte ser ut som den lilla tunna, men varför ska jag göra det? är det sexigt med ett par revben? okej, vissa kanske tycker det, men jag tycker att det ser lite läskigt ut!




vad hände med att bli bra på bild?

Kommentarer
Postat av: Amanda

SNACKA om att framställa smala som något negativt, pfft.

2010-01-26 @ 00:08:39
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/
Postat av: xxxxxxxx

Sätt på låten R** Z* - S* m



Lovisa det är väll klart att du kommer klara dig, vill ge dig ett tips som du skall bära med dig för resten av livet, för att få förhållanden att hålla ( acceptera dig själv, och lär dig att glömma och gå vidare )

Den bästa vännen du kommer att ha är DU!..

Man måste kunna Älska sig själv inan man älskar någon annan! och man ska inte inleda ett förhållande bara för att man är "kär" i kärleken och vill hitta den man kan bygga den lyckliga kärnfamiljen med. Låt kärlekn hitta dig nästa gång, även om det tar tid..

Oftast finns "DEN" stora kärleken närmare än du tror.. Hoppas verkligen du hittar en riktigt bra kille att dela ditt liv med, Någon som gör dig glad och kan få dig att glömma.. Och när du gör det så håll stenhårt i den personen!



THE K!

2010-01-27 @ 14:13:43
Postat av: Hanna

så rätt! vissa tror man ska rasa bara man blåser på dem, mindre sexigt.



och lollo helt ärligt, vem vill inte ha en sjukt smart och snygg brud som dig? du klarar det!

2010-01-27 @ 16:35:07
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0