välkommen hem

välkommen hem lovisa håkansson! en nykter kväll på krogen är inget att rekomendera. jag ska programera in att aldrig vistas i närheten av något som kan kallas varken bar eller nattklubb utan fett många shottar innan. kvällen var ett feeeeeetttt skämt! den började bra med tacos med isac och hanna, vidare till kalle med ellen och titta på G-force. sen gick det utför! följde med mina kära gomms till cheers och där inne började rabaldret. en brud kom och skrek i min kära väns ansikte och gjorde "vettarbortblickenförst"-blicken och skällde på henne för en skit sak och jag i min snällhet skulle ta bort tjejen som gjorde bort sig mer än någonsinn. då hoppade hon på mig och skrek så hon spottade mig i ansiktet. mogen tjej! jag satte upp handen mot hennes ansikte (som för övrigt var typ 3 cm från mitt) och bad henne sluta spotta alkoholsaliv i mitt fejs. stackars tjej! man borde veta bättre än att gå fram i sin feta fylla och skälla på någon på en krog. hennes problem är inte våra problem och om man inte kan tygla sin pojkvänn bättre så borde man inte ha någon! man kan ju inte vara så blind att man inte fattar att ens boyfriend kysser folk hit och dit bara det är en fitta i samma rum liksom.


nu ska jag krypa ner i min sköna säng och sova som en prinsessa. dock utan någon kroppsvärme! hate it!





såhär ska en fajt gå till!


Kommentarer
Postat av: AGGEBAGGEZAGGE AH DU VET VEM <3

ÅH VAD JAG ÄLSKADE DENNA KVÄLLEN VA!?! HAHAHA, åh fyfan vad underbart?! jag älskar dig!!! tacka och nig för mojiton och cidern typ? helt 100 % nykter var du väl inte? låter så tråkigt ;)

2010-01-31 @ 03:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0