Run this town

hihihi! jag har haft rätt roligt nu på morgonkvisten. i och för sig är klockan tjugo över 4 i skrivandes stund. jag har hunnit klippa Felix och vi har pratat om balklänning och vad han ska ha på sig. vi kommer LÄTT bli det snyggaste paret ever!

när jag vaknade från min skönhetssömn fick jag ett märkligt samtal. min kära vän ellen blev skuren av några fittor på oscars igår! det var tydligen inte allvarligt utan lite skråmor på handen, men seriöst! typ följt efter henne in på toan och skurit henne för att hon snackar med fel snubbe! dör åt alla patetiska brudar här i världen. okej med talkfight, men att cutta någon är väl lite väl överdrivet? det största skämtet är liksom att ellen typ aldrig gjort en fluga förnär liksom. en sak om det hade varit mig eller någon annan brud i gänget.. speciellt mig, för jag kan ju ha attityd på fyllan, men ellen! vill bara skratta de där hjärnlösa hönsen rätt i fejjan. tur att ellen har sina kontakter här och var i krogsvängen ;)


kolla denna roliga länken! också några rötna brudar! ofta man ligger sin boyfriend medans ens unge sitter där bak i bilen?! okej att det kan vara bra att börja snacka sex med sina ungar i tidig ålder, men att låta dom skåda hela härligheten liksom! hahaha! känns som att jag är den enda vettiga tjejen idag. festade inte ens igår! drack inte en endaste droppe alkohol ;) ska inte festa ikväll heller.. har planerat att inte göra det i alla fall!




saknar USA en del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0