my life needs some breathing

such a fool that I've been
I can see clearly now
let me fall
let me fall
hit me hard
so I can understand what I've done




idag är ingen great dag! big no för denna dagen. sov typ inget inatt och vaknade 4 av en skrikande mage. ja, alltså den gjorde ont så det kändes som att det var ett fucking monster där inne som vred och knådade sönder allt i sin väg. inte nog med monstret i magen, nejdå, tor var ute och körde med sina getter (eller vad det nu är han har) och sin hammare. tror ni att han gjorde någon åska? japp, i mitt huvud mullrade det och gjorde ont som aldrig förr. aj aj, tor! på grund av dessa hemskheter så har jag tillbringat min dag på mitt rum. dock är inte det heller så vidare great, för det är så stökigt så jag nästan dör!

jag vet att en del som inte har sett mitt rum skulle vilja göra det. likaså mina kläder. nu är det ju så att kläderna är ju en del, så de får inte riktigt plats där de egentligen skall vara, men jag tänkte att när jag städat och allt sånt så ska jag fota. har nämligen hittat min kamera igen :D wohoo!
ibland är det faktiskt roligt att ha stökigt, för då hittar man saker som man längtat efter och sen slarvar man bort något annat som man är trött på eller inte har tid för och så vips hittas de igen. precis i tid för ännu en förälskelseperiod.

jag är lite less på reklamen på spotify! funderar allvarligt att lägga 99 spänn i månaden för att slippa den. jag sitter liksom här och njuter, så mycket jag kan, av lugn och skön musik. plötsligt kommer jävla tokyo hotel på högsta volym typ. för det första ser de förjävliga ut och för det andra så gör de ingen bra musik.

som ni kanske märker så är detta inte en dag i mitt liv som jag tycker om.. men jag kanske borde! jag menar jag lever ju (även fast att det känns som att jag skulle dö vilken sec som helst) och jag är snygg! även fast att jag inte är sveriges största bloggerska eller har siliconpattar som står som heliumballonger så är jag het! (inget illa om sillisar, ska själv göra när jag är mogen nog för att inse att jag inte borde göra det och att jag är vacker ändå)



blond bild på mig i sjukt tillstånd

Kommentarer
Postat av: xxxx

Tycker du är snygg som du e, bara personer med dålig självkänsla som måste förstora ! Keep it natural!



THE K

2010-01-28 @ 17:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0