let me live

you know you gonna help me out!


Imorgon skulle jag egentligen tatuerat mig, men jag är fortfarande osäker på vad jag vill göra så jag fick Putte att avboka min tid. Haha! Jag har så många olika förslag på tatueringar, men det är så svårt att välja liksom. Jag är ju en person som blir trött på saker all the time, så det skulle inte förvåna mig om jag kommer hata migsjälv för att ha gjort en permanent skitsak på kroppen. Var skulle man kunna göra en tatuering på bäst ställe? Jag funderar på att göra en på foten, men den som jag egentligen vill göra ville inte tatueraren göra för att den kommer suddas bort så lätt med tiden. Kom senare på att det kanske hade varit en smart grej!
Funderar på antingen Agnosco veteris vestigia flammae, Dum spiro, spero, Semper fidelis eller något annat. Vad det betyder får ni leta upp själva. hehehehehhehehhehehhe!

skolan jävla skit skolan blä blä blä! upp klockan 6 med tåget och läraren var inte ens där! fuck this och nu sitter jag kvar för har lektion på eftermiddagen.

dör typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0