Kaboooom

luftslottet som sprängdes var en höjdare. blev lite illamående och hämndlysten. fråga mig inte varför, men jag bara blev det. var i alla fall på bio med mamma&pappa plus isac&hanna. lägg märke till två och två grejen! de som var på bion var där i par. stackars mig och en farbror satt där och kände oss ensamma. tur att jag hade store starke papi bredvid mig då!

jag ska köpa nya UGG´s. mina är totaldestroyed! funderar på lite olika också. bäst att beställa hem från nätet. förra gången köpte pappa från australien och inklusive frakt blev det drygt 900 kr. nu kommer det nog bli lite mer. när man väl har fått försmak av dessa underbara skapelser så kan man inte sluta längta efter ett par till!



har fyra olika alternativ! grå, rosa, metallic eller mönstrade? heeelp me! och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0