in the ghetto

aiiight mina damer och herrar! lollo is in tha house again!! ligger i min säng efter ett jullov fullt med party och längdskidor. shit! har nog aldrig varit så aktiv under julen som nu. ändå lyckas man gå upp sisådär 10 kilo på typ 2 veckor. (lite överdrift men det känns fasen som att bilringen guppar ännu mer.)

på torsdag åker moi, elin, fjorden och emelie till hemsedal. där ska vi frysa ihjäl, för senast jag såg på vädergrejen så skulle det bli minus 20 typ. fatta hemskt! kommer typ inte kunna prova min nya bräda, men jag får troget ha på mig mina nya boots i alla fall så jag kan styla med något. shit! jag kommer komma hem som en isklump. kommer nog tycka att varberg är varmare än Ibiza!
jag har lite funderingar på vad jag ska ta med liksom. jag är inte direkt guldbra på att festa i snö....! en till grej som jag är lite fundersam över är om man ska kissa ute. seriöst man kan ju inte direkt göra det i smyg för den fucking snön ligger där och visar allt det härliga liksom! ska man ta med sig en flaska som man kan bjuda någon äcklig kille på sen? har alltid velat göra det. typ hämnas för att han taffsar eller säger något ofredande.  jag ska fan göra det! ska bara få med mina kära vänner på ideen. känns som att den kan man inte göra själv... eller?


jag har en till sak att berätta och det är att jag har börjat gå på buggkurs. vet, det låter fett rötet och det är det också, fast rätt skoj. jag och ellen åkte ut till dans dansskola (alltså dan som ett namn och ett s efter typ) och tänkte svänga loss. hoppades väl på ett fräscht ansikte och fine, de tre som var under 22 var väl helt okej. typ om man jämför med resten av 50+arna. alla gubbar var så söta! dock som vissa gubbar gör tittade de mest på min fräcka urrigning. en del visste ju precis hur de skulle ta stegen för att föra sig som en riktig casanova. inte direkt som Heath Ledger, men på sitt egna lilla skäggiga vis. tänkte berätta mer om detta äventyr någon annan dag, för nu ska jag bädda ner mig ännu längre ner under täcket för imorgon ska jag gå upp klockan 6. känns väl lite sisådär faktiskt! jag menar nu på lovet har det väl blivit mellan 11-13 och nu helt plötsligt står klockan på 6.01.

tänkte på en sak när jag CYKLADE (i snön) ner till tåget imorse... nu när det är så mycket snö så ligger all skit på gatan där jag egentligen måste cykla och just när jag cyklar så är det rätt mycket trafik längst vägen så det är lite scary om cykeln skulle få för sig att välta mitt i snön så jag blir en röd fläck på snön.. jag cyklade på trotoaren istället. tror ni att man kan få dispans på att cykla på trotoaren när vägarna är fulla med snö? menar det är ju inte direkt något folk som är ute på en morgonpromenad i kylans mörker.





här lär jag ut min berömda porrdans. gick väl sisådär i min vågade klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0