I don't wanna be without you, babe!

Det är lite kämpigt för tillfället faktiskt. Hatar sånthär!! Whyyy meeeeeeee?

I alla fall så håller jag på att packa. Rätt roligt faktiskt, men jag vet fan inte hur jag ska få plats med allt. Jag har typ inga kläder med mig, men all fucking mat och alla öl tar sån plats.. plus boots, plus bräda, plus hjälm osv... Kommer ha 1 ryggsäck, en fet resväska, en pjäxbag ocg en väska med snowboarden och allt detta ska lilla jag bära. Det kommer sluta i katastrof! Hoppas att det finns lite snälla grabbar på bussen detta året också. Hade varit GULD!

Nej nu måste jag fortsätta packa. Ska hinna duscha, lägga in musik på en ny ipod, fixa bärs och leta upp lite saker. Känns som att det kommer ta lite tid och bussen går 13.10. PANIC!


jag och ellen förra året i Hemsedal. Fett fulla typ!


jag och ellen i Hemsedal igen. Fett fulla igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0