free fallin

love of mine
some day you will be happy!



sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik. ska strax sätta på ännu en P3 eller P1 dokumentär. sjuuuukt bra! alla borde lyssna på sånna. man blir grymt smart, lovar! vet massa saker nu som jag inte hade en aning om att de ens existerade innan. alla som vill veta lite mer och som vill glassa i andras sällskap borde lyssna på olika dokumentärer!! jag behöver väl egentligen inte det, för jag glassar ju och sticker ut ändå, men man kan ju alltid bli lite mer allmänbildad!


det bara kryllar av pengar och kläder på mitt rum just nu. känner mig som paris hilton no2. känns kanske inte great att vara nummer två, men bättre än inget. skämta!

imorse väckte pappa mig klockan 10 och sa att komsi, komsi lovisa! nu ska vi till Stadium XXL. jahapp, det var bara att masa sig upp. menar, vem missar chansen till ett par nya snowboardbyxor? blev ialla fall ett par ljusblåa från burton. kommer bli hetast i backen med min Sesson/Skullcandy jacka, Burton byxor, Nitro bräda, Raven bindningar och Burton boots. hej het tjej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0