Cold like hell

i would spare you from this shit,
if i could
the kiss of life is what I give
you've gotta use before you get used
lost my head on the way
when I fall, no one catch me


idag tog jag äntligen på mig jeans, men fuck vilka jobbiga jeans! jag hade som vanligt lite bråttom på morgonen så jag har inte köra ett morgonkiss. tänkte att jag gör väl det i skolan då.. när jag kommer fram får jag typ ruuuusa in, men den jävla knappen är ju cp formad så jag får inte upp byxorna!! jag får kämpa som fasen och tillslut så funkar det. grymt skönt!
när jag skulle cykla på morgonen så upptäcker jag en snökatastrof (i mina ögon då). jag ska alltså ge mig ut i ett helvetesväder med helvetessnö! gick relativt bra faktiskt, men snön kunde väl ha väntat med att snöa tills jag var i säkerhet på tåget? jag hade på mig mina mysiga UGG´s och tyvärr så är de sjukt nerslitna undertill - alltså NOLL räfflor kvar! jag halkar runt där i blåsten och den hackande snön.
när jag skulle hem hade min huvudvärk och värk i kroppen försämrats drastiskt! dog nästan när jag skulle stå i snön och vänta på bussen (ville inte riskera att mina kära rävar skulle få kravla i brun snö!). när jag sen insåg att jag skulle cykla från tåget och hem fick jag en fet klump i magen. snöflingorna stacks mot min ömma och sköra hud. stackars, stackars, stackars!


jag och Jonathan i lördags på bongo. hehe alkoholen gick ner, tack!


fjorrie och jag. också i lördags




JAG SAKNAR HEMSEDAL! kanske inte fulheten och rötenheten på mig själv då, men det softa och festen! Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0