Rolex vs piercing?

jag blir lite fundersam faktiskt! min fader äger en rätt dyr klocka.. sådär rätt snygg också! MEN det räcker inte utan han ska ha en rolex också. shit! han tycker att min nygjorda piercing är onödiga pengar, men att ha två dyra klockor............................................PUNKT! ingen aning om vad den kostade, men säkert alldeles för mycket för en klocka.


som sagt så gjorde jag en piercing idag. en dermal anchor mellan brösten fast lite längre upp. alltså på bröstbenet typ. blir rätt snyggt hoppas jag. jag har ett plåster på nu så jag inte ska stöta till den. hålet är nämligen lika stort som piercingen så den kan liksom åka ut typ. känns lite scary!
jag gjorde den hos anders på g-punkten och han är great! jag la in en bild så ni ser hur man gör. man trycker alltså bort en bit hud och sätter in en platta under huden. blödde som bara den!


jag kör den berömda slynposen i mina ÄKTA glasögon ;)

ska vara nykter och hemma heeeeeeela helgen! stenhårt nykter!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hah , var det en pik eller?

2010-02-05 @ 23:35:05
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha , sure lillan. mina glasögon kanske är oäkta, at least i'm not. ;)

2010-02-06 @ 00:21:45
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/
Postat av: Amanda

hur du tolkar det är väl upp till dig? :)

2010-02-06 @ 00:37:09
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0