River flows in you

sitter med min frukost nu för tillfället. en smoothie! gott och jag bryr mig inte om den är onyttig eller inte. allt mitt plugg ligger bredvid mig och jag slänger lite "jaghatardig" blickar på alla papper. varför börjar man så sent? jag ska skaffa en personlig coach som tvingar mig till att plugga. annars kommer jag inte klara mig länge till!

min mamma kom in på morgonen och sa till mig att jag skulle skotta. fattar ni?! SKOTTA!!! visst, snön får gärna komma hit och se vacker ut, men helvete vad den stör min vardag. den gör så att jag inte hinner det jag egentligen skulle vilja (inte) göra. typ plugga och städa rummet. alltså jag betalar fasen skatt och då kan väl någon slapp jävel på kommunen pallra sig hit och skotta åt mig? det är inte mer än rätt att de borde det. lite träning skulle de inte dö av! kanske inte jag heller iofs, men just nu känns det inte superlockande att stiga ut i kölden!
om jag skaffar villa någon gång så ska jag hyra in småungar som kan skotta åt mig. de kan få en liten slant och så är det bra sen. ofta inte små barn gör vad som helst för en 100 lapp?

kan inte någon snäll människa erbjuda mig lite mentalt stöd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0