my funeral

just nu ligger jag i sängen. nyduschad, insmörjd och naked! liiiivet! har pussat på nallen och katten också och tänkte nana om en liten stund. jag har varit rätt okej idag. inget depp här inte. läpparna blir så fruktansvärt fula om man går med en hängläpp hela tiden. nope, därför har jag ett leende hela tiden. sofie konstaterade att mina skrattmuskler är fett stora (vi säger så i alla fall).

känner nu att det är lite kyligt. trist att inte ha någon som värmer mig, men jag har ju nallen och katten! för er som inte vet vilka det är så är det mina bästa vänner. nallen är en brun björn som jag fick i min ägo när jag var precis 1 år fyllda och katten kom till mig för ungefär ett år sedan av en mycket speciell person. de är mina ögonstenar, speciellt nallen. han har hjälpt mig igenom de tuffaste tiderna någonsinn och han ställer alltid upp och skäller aldrig. är bara bra! för några år sedan, när jag blev rebellisk tonåring, så tyckte jag väl att det verkade lite töntigt med en nalle i sängen, så jag la upp honom på vinden (skär i mitt hjärta att ens tänkta på det!). jag hade ångest varje natt för att han låg där uppe i sin ensamhet. därför plockade jag villigt ner honom igen och nu ligger han i tryggt förvar och har varit med om både det ena och det andra. han har varit vittne till det mesta faktiskt. om du känner dig träffad så ja, nallen har defenitivt sett din balle!

jag har lite funderingar på att pierca mig på fredag, men man vet aldrig! hehehe!

om jag förlorade allt
skulle du vara där då?
vad vill du att jag ska säga?
hur vill du att jag ska vara?
jag undrar
tänker du på mig?
är jag den du vill?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0