jag är en slug falk utan vingar!

fuck hela samhället! nej, kanske inte. jag hatar inget. alltid nöjd med allt! dock är jag lite irriterad på dödens stad: Varberg!

jag håller på att pyssla med saker inom ett område som jag är helt lost på. ska nämligen försöka fixa min blogg. känner inte att den gör mig till lags som den skulle kunna göra. jag får liksom ingen känsla av att solens strålar tittar upp bakom krönet. ingen ögonorgasm helt enkelt ingen tillfredställelse alls! blir väldigt trött på det! skulle vara great om jag kunde läsa mig till sånna där saker, men jag och siffror är verkligen inte själsfränder! önskar att jag var det, men massa koder hit och dit skulle bara göra mitt liv helt konstigt. skulle säker bli ett freak som sitter bakom lås och bom på ett psyke. siffror skulle bli min död!


jag sitter med två sjukt snygga små bollar på huvudet. lite som en panda eller manga brud. ntyp som sailor moon fast utan de långa tesarna... tänkte tvinga mitt hår att få lite fall imorgon, så jag är snygg i skolan. verkar ju vara himla viktigt att vara det nu för tiden. snyggaste kläderna hela tiden och klackskor i fett mycket snö (menar ingen i klassen. tänkte påpeka det, för alla verkar ju ta åt sig. hmm... undrar vad det beror på?).




nu ska jag slänga ner högen med kläder från sängen och sen krypa ner och gosa in mig med nallen och katten. livet leker, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: JENNY

haha, jag får se till att inte skita ner mig då ;)

2010-02-18 @ 10:19:18
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0