it's been a good day!

great dag idag! fixade gesällteorin och fick MVG på ett tal + powerpoint som jag slängde ihop på två timmar. sjukt glad! dock är jag inte lika glad åt att det kostar 10 000 kr för att sy upp min balklänning. kommer inte hinna sy den själv och 10 000 för en fucking balklänning är fett mycket... får se hur jag gör. kanske frågar någon annanstans och hoppas att de sänker priset nåååågot! vem fasen pungar ut så mycket pengar på en balklänning?!


jag är så jävla trött på bloggen just nu. om man hade kunnat skjuta den så hade jag gjort det, men det går ju inte. man kan ju inte skriva någonting här, för det misstolkas. vet inte heller vad jag ska skriva. har inte hänt något intressant. ska i alla fall ut fredag och lördag och då jääävlar ska det hända grejer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0