i'm alive!

nu har jag simmat. sjukt duktigt! har dock fortfarande skräcken inför kondommössan och harry-glasögonen. såg ut som ett freak, men jag lärde mig crawla! fatta cooooooolt! och så simmade jag massa längder. jag är så stolt över migsjälv!

jag har bestämt mig för att inte bli fet till sommaren utan jag ska utsändra mer erdofin (eller vad det nu heter) genom träning.  ska i alla fall röra på mig mer än vad jag gör nu. hej + 20 kilo! jag ska försöka att bli mer glad och happy och det blir man ju genom sånt! inte så mycket alkohol heller, för det blir jag bara fet av. man får ju festa, men man behöver ju inte dricka så mycket och ingen cider, öl eller några drinkar. får bli ren sprit eller vin och det är ju gott! tror att detta kommer bli riktigt bra!

måndag: bugg
tisdag: simning
onsdag: dans
torsdag: ridning
fredag: biiiiiiiiiiiiil
lördag: biiiiiil
söndag: snowboard! :D :D :D :D :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0