helvetet brakar lös i mörka nätter

jaha, nu sitter jag här och ska försöka skriva ihop ett tal som ska vara 7-10 min i svenska c (imorgon ska jag håklla det!!!!!!!). heil kurs typ! måste vara ett serri tal också så ja tänkte prata om homosexuallitet, men så fort det handlar om minsta antydan till något ämne som innefattar fitta och kuk så åker snuskiga ord ner på pappret. får man ha med sånt? vågar man stå inför okända människor och snacka analsex? jag hoppas fan att jag vågar, för detta är mitt sista försök nu. pallar inte skriva om det en gång till. gaaaaah, jag kommer inte kunna det utantill och kommer säkert få minus för alla sunkiga ord jag använder. om det hade varit erika som jag hållit talet för så hade hon säkert inte haft något emot det, för det hade hon inte förra gången. får väl förklara att jag använder starka ord för att få mina kära åhörare att lyssna. kanske svårt att ta en liten blondin seriöst annars? eller så kanske man bara verkar ännu mer blåst då? nej, jag ger nog ett rätt smart intryck.. annars så får de ändra uppfattning drastiskt när jag uppenbarar mig. får väl ta på mig något anständigt också, för det stod det i papprena "tänk på att ha vårdad och anständig klädsel". jahopp! innebär det en brunmelerad polotröja? kanske bäst att jag tar på mig en strapon utanför braxorna så att jag kan stoltsera med att jag minsann också kan ha analsex med någon även fast att det inte ger mig någon vidare njutning. kanske ska sympatisera med dem jag snackar om...?

nu ska jag lägga mig i min sköna säng och fantisera om mitt heta tal ;)





ÅH VAD JAG VILL KLIPPA AV MIG HÅÅÅÅRET!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

FYFAN vad snyggt det hade varit Lollo!

2010-02-11 @ 14:23:10
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0