fight

det är bara fight överallt! orkar inte med det. fight i mitt huvud - Lovisa, du borde egentligen göra detta!-





sitter på mitt rum och lyssnar på nostalgimusik. blir lite irriterad bara, för internet krånglar lite och det är inte great! pluggar fucking gesällskit och dör snart! ska titta på I en annan del av Köping sen och bli lite glad. de värmer så långt in i hjärtat! om jag hade fått välja vem i hela världen (förutom alla heta hunkar) så hade jag valt att bo med dem. fatta man hade fått många magmuskler av allt skrrattande. de verkar ge så mycket glädje. tänk om jag också var sån! men nej, jag bara klagar och när jag inte klagar så sover jag. kanske inte riktigt sant, men nästan!

jag har ett probbe. det är studentferre på tisdag. ombytta roller är temat och jag vet inte vad jag ska vara!! funderar på nunna. det är ju rätt så olikt MIG, fast det är ju ingen i halmstad som vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0