en skvalpande hjärna sätter stopp för det mesta

jag är hemkommen från Österrike - skadornas land! där allt händer! inget går att undvika. ramlade med snowboarden och krash boom bang så har jag fått en hjärnskakning. tur att det hände på torsdagen, för igår (fredag) så regnade det och det bar av hemåt. lycklig över att ligga i min säng, mindre lycklig för att det inte blir fest... kände verkligen för att parta och ha fett skoj, men nope! lovisa har fett ont i huvudet och inte ens en shot hjälper, tro mig!
det har varit sånt där kanonväder och great åkning och jag är jävligt ball i backen. dock hade jag nedrans ont i två klot som brukar kallas fötter. fick byta lite dojjor hit och dit. Burton var alltså inte riktigt min grej. ska sälja och köpa nya - Burton! är så snygga att jag aldrig skulle rata dem.

rummet är stökigt, jag är ful efter massa bilåkande, jag får egentligen inte sitta vid datorn med hjärnskakning, jag får ingen alkohol, jag får inte dansa och mitt liv är fett tråkigt! så här ska väl ändå inte en 18 årig tjejs lördag se ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0