är du ett skämt eller skrattar jag bara på fel ställen?

idag har jag hämtat nya UGGs från Australien. blev ett par gråa. nice faktiskt, så i'm in love!

fotade hanna idag också och hittade då två gamla minneskort med bilder från när jag och aggebagge var på gotland för några sommrar sen. as nice! blev så glad när jag såg dem.



fanns en tid då lovisa håkansson var lite mindre än vad hon är idag

fanns en tid då lovisa håkansson hade små myggbett till pattar

fanns en tid då lovisa håkansson hade rätt nice hår

fanns en tid då lovisa håkansson dog av glädje på gotland




fanns en tid då lovisa håkansson och agnes nelje tillbringade sin dyrbara tid på ett sommarvarmt Gotland och det sprutade systerkärlek överallt. lovar, man såg liksom gnistor!

Kommentarer
Postat av: sagge

FETA jävla gnistor!



haha, har ett sparat sms från gotlandveckan från dig till mig som lyder: Älskar dig min vänsterhänta brat! <3 tycker fortfarande det är lika charmigt ;)

2010-02-18 @ 23:47:26
Postat av: Hanna

OMGGG ditt hår, så jävla läckert! klipp ;)

2010-02-20 @ 18:42:30
URL: http://hannathidholm.blogg.se/
Postat av: F.M

Gotland hade mycket glädje av dig med!

F.M i moore

2010-03-08 @ 15:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0