vi låser in oss i rutor

medans jag ligger här i sängen och väntar på att daniel och eric ska bli klara för en kväll på restaurang tillsammans med mig så klickar jag runt lite i internetdjungeln. där hittar jag till min förvåning denna artikel och blir rätt så förskräckt. jag personligen klär mig i vad jag vill. underkläder syns, jag äter lök, jag har tighta kläder, mitt nagellack är i alla regnbågens färger, jag har en färgad utväxt osv. jag strider mot alla regler de har och jag blir ändå tagen seriöst och folk gillar mig och min stil. skulle aldrig i mitt liv lägga mig som en slav under en klädkod. stackars personer som gör det. ha en arbetsuniform typ. usch! min personlighet skulle bli som att den krossas under fula pikéer och skjortor. något jag för övrigt aldrig har på mig (om skjortorna inte är genomskinliga eller jääääävligt snygga). jag följer heller inte modereglerna slaviskt. jag tar på mig det jag vill. alla borde göra det. det är kul, jag lovar! för tillfället ligger jag här i platåskor, genomskinlig blus och tights. mitt hår är långt och dinglar på ryggen. naglarna är målade i ett djuprött lack. min bh är svart/rosa spets och mina trosor är string som säkert skulle märkas för mycket. mina piercingar är det första man ser på mig. jag är avskedad från banken redan innan jag blivit anställd.

Kommentarer
Postat av: emelie h

haha läste också den, så löjligt !!

2010-12-18 @ 16:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0