my gift for you my friend

jag bugar, bockar och faller på knä
ser mig omkring och inser att det är lä
detta som du kallar krig
var över innan start, så tig
kära Linn Landin
jag kan hålla med om att du är fin.
dock kommer du aldrig upp till min nivå
och det är något du måste förstå
jag tänker inte sjunka lika lågt som dig
för säg
vad ger det dig att kalla mig för fitta?
tror du det var något jag inte visste att jag hadde, så varsegod titta
mellan mina ben för gissa vad som finns där!?
jag har aldrig riktat några vassa ord mot dig här
dock är det något som du tycks hålla kärt
ty, jag har med åren lärt
att kassa ord på internet är rätt trist
men om man har inre ilska som vill ut så visst
jag har aldrig hyst agg mot dig
trodde först att du var en mycket trevlig tjej
dock har motsatta sidor uppenbarat sig
man kan i bittert tillstånd
hysa agg mot något snyggare blondt
så jag förstår dig min kära
dock är detta något du nu slipper bära
God jul och gott nytt år
hoppas att tiden läker alla sår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0