kjempe bra folkens

trots att jag inte har bloggat på fleeeeera dagar (har inget internet) ¨så har jag en trogen skara læsare. i mitt liv som ær så intressant har det hænt mycket under en så kort tid. dock nær man ska återberætta det så tappar man allt. jag har i alla fall haft det bæsta sexet ever, fått två backar med cola av en kund och druckit vin. jobbat har jag också gjort. mycket, som vanligt. jag har shoppat, som vanligt, men jag har också sparat. nu vet jag vad jag ska spara till. eller en sak i alla fall. jag har børjat titta på lægenheter att køpa hær också. papi och jag ska ju gøra en deal. bra daddy det dær. inte alla som har de førmånerna som jag har. det ær sviiin kallt i oslo. jag håller på att frysa muttan av mig. det hænger typ istappar. mitt liv består av den stændiga kamp på jobbet om vi ska spela julmusik eller bra musik. vi har kul och jag trivs mer æn bra. sitter just nu och dricker cola och værmer mig vid ett element på jobbet. får snart kund. då ska jag kliiippa! ikvæll ska jag dricka alkohol och knulla. livet ær allt bra fint va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0