jag ælskar min stil

ænnu en gång sitter vi i vår lægenhet på kvællarna utan internet. dør lite innombords. dock var jag sysslosatt igår genom att skruva ihop tre hyllor. jag och marcus fick verkligen brainstorma smarthet før att lyckas. gick bra tillslut. snart ser vår lægenhet ut som ett riktigt hem and I love it! idag åker jag till sverige. vælkænda varberg. ska fira jul, som alla andra, men jag ska fira med att dricka tequila. har ett sånt konstant sug efter salt, tequila och citron. precis i den føljden. jag ær bra på det också. tragiskt att vara bra på att dricka tequila. vinet som slinker ner då och då stillar inte mina behov. i need something more! julklapparna ær inhandlade, dock ræckte bara pappret till 4 stycken så jag får slå in dem i smyg nær jag befinner mig på vælkænd mark. min kæra slækt kommer få de dyraste gavorna de någonsinn fått av mig och jag æææælskar det! de ær fett værda dem. medans jag har køpt till alla andra har jag såklart køpt till mig också. skor, klænningar, smycket, kavajer, muffar osv. ha en great dag allihopa så ses vi i dimman och svetten i varberg om några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0